sobota, 8 kwietnia 2017

Witam

Witam serdecznie wszytskich, którzy zawędrowali w te strony. Haft krzyżykowy to moja pasja, z którą mam dosć interesujacy związek - zabawy z igła toważyszą mi już 10 lat, jednak jest związek o tyle nieudany, iż w większosci wypadków więcej projektów jest rozpoczętych, niż zakończonych. Przyczym przerwy od rozpoczęcia do zakończenia mogą obejmować wiele miesięcy.
Blog ten ma być projektem, który powinine pozwolić mi utrzymać kontak z moim hobby, jak i kontakt z najnowszymi trendami światka haftowniczego. Mam nadzieję, iż osoby nawiedzające nie będą zawiedzione ani zawartością ani częstotliwością nowych postów.
Zapewne zastanawiać będzie was nazwa bloga - wywodzi się ona z języka irlandzkiego i oznacza tyle co haft:) Inspiracja zaczerpnięta z mojej fascynacji kulturą celtycką, oraz chęcią nauki języka irlandzkiego, który niestety zbytnio nie chce zostać przeze mnie zapoznany.
Dziękuję badzo za odwiedziny:)

Pozdrawiam,
Emrysa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz